Sunday, April 24, 2016

周永恒擒青搵女 校方擬報警

周永恒擒青搵女 校方擬報警:



趙頌茹指周永恒突然出現,嚇驚了女兒。(資料圖片)


趙頌茹指周永恒突然出現,嚇驚了女兒。(資料圖片)
周永恒前晚與創作歌手兼好友梁奕藍出席網台節目《男神實驗室》時,談到正與她分居的趙頌茹:「件事唔係得我一個,你話我係罪人又好,賤人又好,都有其他受害者。以前畀人講都啱,都係一個X街嚟,點只係賤人呀!」他指雖已做不到家庭支柱,都想事業有所發展及照顧兩女兒。

校門外苦等四天

問Roy分居期間可有見過兩女?他說今年初在梁奕藍陪伴下,曾經到五歲大女信希就讀的幼稚園門外苦等四天:「見到個女忍唔住撲過去,但見到佢又好似唔係好熟咁,跟住有個保母抱番佢入學校。轉個頭阿Yu就傳短訊畀我,話咁搞會搞到學校報警。」

記者昨聯絡阿Yu問及此事,她以短訊回應:「係,周生突然出現加上佢嘅狀態真係嚇親信希,所以之後信希都話唔想見,因為覺得好驚,當時老師打電話畀我,話如果周生再唔走,學校為保護小朋友可能有需要報警。」



周永恒在網台節目中自認「X街」。


  • 周永恒在網台節目中自認「X街」。


周永恒以往曾湊女兒放學。


  • 周永恒以往曾湊女兒放學。

疑被電視台抽水

另外,記者再問Roy早前亮相ViuTV節目被問及家事時爆粗走人,而ViuTV事後表示Roy清楚拍攝內容,他聞言即謂:「起初覺得憤怒,都難受,頂咗半個鐘先變成咁!」Roy指到達錄影廠已覺唔對路,感覺像被批鬥及被抽水,所以最後拒絕簽與電視台的授權協議書。

文:音樂組

 


上一則



 


下一則

No comments: