Sunday, April 24, 2016

雨僑爆婆婆分唔清 羅仲謙 羅力威

雨僑爆婆婆分唔清 羅仲謙 羅力威:



雨僑爆婆婆分唔清 羅仲謙 羅力威
藝人雨僑、旅遊節目主持杜如風昨日出席美容活動,雨僑透露自己跑步減肥,瘦了15磅,上圍亦縮了水。問到男友羅力威會否介意?她說:「我諗佢ok。(叫佢一齊減?)會,佢有水腫,會一齊跑。(叫佢操大隻?)我鍾意瘦削、纖巧嘅,大隻我麻麻。」她隨即自爆剛拍拖時,婆婆分不到羅力威及「大隻仔」羅仲謙所鬧出的尷尬事:「婆婆同街坊講我男友係羅仲謙,我同佢講唔好咁同人講,我同大隻嗰個唔熟。(依家分唔分到?)依家婆婆見過佢啦,分到。」

No comments: