Tuesday, November 03, 2015

Adriana Lima'nın büyük sırrı ortaya çıktı

Adriana Lima'nın büyük sırrı ortaya çıktı - Meydan Gazetesi:



AdrianaLima- kol eritme-sıkılaştırma


"Yaklaşık 3 aydır Kick Boks’a merak saldım ve kick boksla birlikte hem günün stresini hem de gereksiz aldığım kalorileri vücudumdan atar oldum. Beni pamuk gibi bir insan yapan Kick Boks derslerinin ilk antrenmanları ve ısınma antrenmanlarının önemini sevgili personal trainerım ne kadar çok anlatsa da ben bir an önce asıl hareketlere geçmekte hep ısrarcı oldum. (Biraz inatçı olduğum doğrudur.)

Bugün ise bir kere daha kick boks öncesi ısınma turlarında yaptığımız hareketlerin ne derece önemli olduğunu anladım. Aynı sırada olmasa da ben de her kick boks antrenmanı öncesinde benzer hareketleri yapıyorum."


K
aynak: www.e-gunlugum.com By Halil MERİÇ

No comments: